چهارمین شات کووید-19 آیا ضروری است؟

چهارمین شات کووید-19 آیا ضروری است؟

چهارمین شات کووید-19 آیا ضروری است؟

اگر در برابر COVID-19 واکسینه شده اید، میزان اثر گذاری واکسن به دلیل شیوع گونه های جدید ممکن است به مرور زمان کاهش یابد. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کند دوز تقویتی برای همه افراد بالای 12 سال و بالاتر تجویز شود. علاوه بر این، سازمان غذا و داروی سازمان غذا و دارو می‌گوید که دومین دوز تقویت‌کننده واکسن را می‌توان حداقل 4 ماه پس از دریافت اولین دوز تقویت‌کننده به افراد 50 ساله و بالاتر تزریق کرد. مؤسسه ملی بهداشت می گوید ترکیب کردن واکسن ها ممکن است پاسخ ایمنی را افزایش دهد. ترکیب کردن واکسن ها همچنین می تواند انعطاف پذیری را در زمانی که دوزهای یک واکسن خاص به راحتی در دسترس نباشد افزایش دهد.  جان ویر به عنوان برترین فروشنده مانتو های پزشکی و روپوش های جراحی از شما بابت خواندن این مطالب تشکر دارد.

چهارمین شات کووید-19 آیا ضروری است؟

آنچه کارشناسان باید بگویند

پزشک اورژانس و مشاور ارشد پزشکی در Reliant Health Services، می‌گوید ممکن است ترکیب و تطبیق واکسن‌های مدرنا مزیتی داشته باشد، اما هنوز اطلاعات کافی برای گفتن قطعی نداریم. این متخصص پزشکی گفتند که کسانی که به شدت دچار نقص ایمنی هستند، مانند بیماران پیوند عضو جامد، توصیه می‌کند واکسن مدرنا را تزریق کنند. او می‌افزاید افرادی که مبتلا به کووید-19 شده‌اند و دوزهای اولیه واکسن را دریافت کرده‌اند ممکن است در حال حاضر نیازی به تزریق واکسن تقویت‌کننده اضافی نداشته باشند. جان ویر به عنوان برترین تولید کننده ایرانی روپوش پزشکی، اسکراب جراحی، مانتو پزشکی شما را به مطالعه ادامه مطلب جلب می کند.

سایر کارشناسان نیز نیاز به تقویت کننده های دوم را زیر سوال می برند. دکتر اریکا شوارتز، نویسنده و بنیانگذار Evolved Science می گوید: نیاز به تقویت کننده های اضافی در این مرحله کمی نامشخص به نظر می رسد. شوارتز گفت: “به این ترتیب، در حالی که مطالعات در حال انجام است، به ما توصیه می شود بهتر از خود مراقبت کنیم، در صورت بیماری در خانه بمانیم، 8 ساعت در شب بخوابیم، مقدار زیادی آب بنوشیم، از نظر بدنی فعال بمانیم و سعی کنیم آرامش داشته باشیم. دکتر Ezell Askew، متخصص پزشکی شبکه VIP Star، ارائه دهنده پیشرو خدمات اجتماعی COVID-19، دیدگاه متفاوتی دارد. علیرغم اثربخشی هر یک از واکسن ها، پاسخ جهانی هنوز به دلیل در دسترس بودن زنجیره تامین محدود است. بنابراین، ایده مخلوط کردن تقویت کننده ها اکنون در نظر گرفته شده است زیرا این مشکل را برطرف می کند. برای دریافت قیمت اسکراب پزشکی ، مانتو شلوار پزشکی، مانتو شلوار جراحی، مانتو شلوار پزشکی با جان ویر تماس بگیرید.

چهارمین شات کووید-19 آیا ضروری است؟

اگر بالای 50 سال سن دارید چه چیزهایی باید بدانید

یک مطالعه در سال 2021 بر اساس داده های اسرائیل اشاره می کند که در ژانویه شروع به تزریق دوز چهارم به افراد 60 تا 100 ساله کرد. او گفت: “این نشان داد که افرادی که تقویت کننده دوم داشتند تا 6 هفته پس از آن شانس کمتری برای ابتلا به بیماری شدید داشتند، اما محافظت کمتری در برابر عفونت داشتند که به سرعت از بین رفت. نتیجه نهایی این است که تقویت‌کننده دوم را می‌توان به افراد مسن‌تر در معرض خطر (شاید 80 سال به بالا) داد، اما شواهد روشنی مبنی بر کاهش محافظت واکسن در برابر بیماری‌های شدید در بزرگسالان زیر 80 سال وجود ندارد. مانتو کلاسیک، مانتو مینیمال از شما خواهشمند است فاصله اجتماعی را رعایت نمایید.

کلیدواژه : کروناواکسن
مدیر سیستم
ارسال دیدگاه